Washington, DC

81%

Negativno

• Lepo je.

• 4 stanice od Monumenta, White House, US Capitol. Target, Giant i Wallmart na 1 stanicu. Metro stanica udaljena od smestaja 15 minuta lagane setnje. 2 spavace sobe, kupatilo, terasa, dnevna soba, kuhinja full opremljena.

• Prelepa priroda, mogucnost iznajmljivanja bicikla, druzeljubivi ljudi.

• Prelepo, multinacionalni grad u kojem postoje neogranicene mogucnosti.

• Zivela sam u Washingtonu, glavni grad Sjedinjenih Drzava. Grad pun istorije, spomenika, muzeja. Washington je grad mladih, radnih ljudi. Takodje je mesto neogranicenih mogucnosti.

• Wasingngton Dc! ? prosto je ne moguće ne "zaljubiti" se u ovaj grad. Prelep je! Sama činjenica da je glavni govori dosta o tome koliko je lep i razvijen. Washington je mesto koje pruža toliko mogućnosti da mislim da je ne moguće ne snaći se u njemu. Mnogo spomenika i muzeja smešteno je ovde. Čak i oni koji ne vole toliko turizam (kao ja npr) ostace bez teksta kada vide šta sve Washington ima da pruži. Pored tih turističkih atrakcija grad je bogat noćnim klubovima, kafićima, restoranima, brzom hranom. Pored svega toga što Vas okružuje lako je pronaći drugi posao. Ako imate SSN (social security number), volje da nadjete drugi posao i pokucate na par vrata sigurno će Vam se makar jedna otvoriti.

• Ziveti i raditi u glavnom gradu SAD je sjajno iskustvo. Na putu do posla prolazis pored Bele kuce i to je sasvim normalno. A onda dodje day off i prosto ne znas sta ces pre - veliki broj znamenistosti, muzeja u koje je ulaz besplatan. Kulturni i istorijski sadrzaj kakav se samo moze pozeleti.

• Vašington je prelep grad koji ima mnogo toga da ponudi, kako po pitanju pronalaska drugog posla, tako i sa turističke tačke gledišta. Svaki slobodan dan se može iskoristiti na hiljade načina, obilasci muzeja (ulaz je uglavnom besplatan), spomenika, odlazak na izlet u obližnje gradove na okeanu... dobra veza metroom, lako se stiže od mesta do mesta, arhitektura je predivna, ima odličnih mesta za izlaske :) Što se tiče šanse za drugi posao, i tu ima dosta opcija i svako ko je imao želju da nađe drugi posao, uspevao je u tome bez mnogo muke :)

• Veliki grad i samim tim velike mogucnosti za druge poslove

• Nocni zivot veoma dobar, sirok izbor izlazaka. Ljudi komunikativni i ljubazni. Dobra prilika za nalazenje dodatnog posla ako se uskladite sa prevozom.

• Ja sam imala privatan smestaj tako da nemam iskustva sa smestajem kompanije...

• babysitter, server, drzala casove plivanja

• Big city can be found another job or living expenses are so huge earnings potential and is not something God knows what

• Mogucnost za nalazenje dodatnog posla je velika iz razloga sto je grad velik, pun restorana, hotela, kafeterija, prodavnica i drugih firmi koje zaposljavaju studente koji dodju na sezonske poslove. Nocni zivot je veoma dobar i raznolik. Mestani su uglavnog prijatni, nasmejani, voljni da pomognu koliko mogu, ako nista drugo dobrim savetom.

• Ziveli smo blizu centra , cimeri su nam bili Srbi, pravili smo zurke ,jer su u komsiluku u apartmanima isto bili nasi. Velika prednost je sto smo bili blizu centra,sto je prednost zbog nalazenja drugog posla.

• Moj boravak u USA je trajao 4 meseca. Tokom prva dva meseca nisam imao mnogo slobodnih dana tako da nisam ni imao mogucnosti da trazim dodatni posao. Dodatni posao sam trazio gledajuci oglase u lokalnim novinama i obilazeci grad, vrlo cesto su bile istaknute poruke tipa trazimo radnike, potrebna pomoc i sl. Washington je, naravno, veoma interesantan i lep grad. Veoma su mi se svideli muzeji, ukupno sam ih posetio negde oko 7-8. Vecina muzeja su besplatni (totalno cool), najvise sam se zadrzao (citavih 5 sati) u National Air and Space muzeju, fenomenalan je i svima bih preporucio da ga posete. Snazan utisak je na mene ostavio i muzej Natural History. Sve je pregledno, jasno, informativno, moze mnogo da se nauci, da se vidi. Sve u svemu ameri su odlicno uradili domaci zadatak, sto se tice muzeja. Grad je isprepletan trakama na kolovozu koje koriste samo biciklisti tako da je voznja bicikla pravo zadovoljstvo, svi paze, vode racuna, propustaju, niko ne trubi i drami, jednom recju fenomenalno (u Srbiji je ovakvo ponasanje nemoguca misija). Hrana je blago receno - bezveze, nisam navikao na hleb pun secera, i na pilece meso za koje cekam da mi dodje ukus. Ali, nije sve tako crno, postoje marketi (ne bih da ih reklamiram) koji nude organsku hranu i proizvode koji su vrlo slicni hrani kod nas... Sreca mi se osmehnula pocetkom poslednjeg meseca kada sam imao prilike da radim u restoranu. Hrana u restoranu je bila vrhunska, posao je na samo na momente bio naporan, iskustvo koje sam stekao - neprocenjivo...

• Prekrasan grad. Stvarno, ako ste u prilici da se nadjete u USA, nemojte nikako da propustite priliku da obidjete Washington, DC.

• Prestonica Amerike je odlicna i za kulturu i za nocni zivot i samim tim dobro za nalazenje drugog posla,ima dosta pub-ova ,restorana i klubova.

• Radila sam kao konobarica u restoranu koji se nalazi 5-10 minuta udaljen od centra Vasingtona.