Denali National Park, Alaska

Neutralno

81%

Negativno

• Odlicno mesto sa prelepom prirodom, dolaze svi ljudi sveta, prelepo iskustvo... moze se obici hiljade mesta, jezera, planina, vrhova, spust niz reku, voznja u dzipu, pesacke ture, let avionom oko treceg vrha na svetu,....

• Prelepa priroda, lepo mesto za boravak i provodjenje vremena, bilo je veoma dobro raditi ovde.

• SUPER.

• The city is ideal for work. Anyone who wants to work, to sacrifice sleep and be persistent in finding other work, will succeed because, travel around and get back invested. My experience is more than positive, I met wonderful people, hung out and worked non stop, I stayed positive from start to finish so I managed to accomplish everything that I wanted. The only problem was my health, due to the constant changing climate and constant fatigue. So it is better to ask the get ready on time. An advice, do not listen to negative experiences, these are mostly people who did not lift a finger to find Dr. job. If you want to earn money and quality you tour, here is Denali :)

• Radio sam u Holland America Princessu Denali Nacinalnom parku- Alaska. Lodge je veoma mali, radio sam u restoranu kao dishwasher kao prvi posao, pa kasnije radio kao busser. Dobro je sto smo imali placenu hranu i smestaj za 105$ nedeljno. Okolo nije bilo bas sta mnogo da se radi ali to je sa jedne strane bilo dobro zbog zarade. Zarada je odlicna. Radeci samo u tom hotelu zaradio sam vise nego neko ko je radio i po 3 posla. Kao zaposleni imao sam dodatne popuste na atrakcije sirom Amerike i Alaske.Upoznao mnogo ljudi, stekao puno prijatelja, pola njih hoce da dodje u Srbiju.Sprijateljio se sa menadzerom bas dobro. Vracam se tamo sigurno.

• A million option has for the extra job , and a lot of the fun

• Moguce je naci drugi posao, treba biti uporan. Mesto se svodi na 2 km, posto je to mesto do puta. Sto se tice nocnog zivota, ima dva, max tri mesta za izlazak.

• dodatni posao se lako nadje u restoranima kao busser ili foodrunner.mogucnost zarade na aljasci je stvarno velika

• second job se lako nalazi ,ja sam radio cak i 4 posla u jednom trenutku taklo da nema problema,mirno mesto..ali moze lepo da se zaradi ako zelite da radite

• Mogucnost za drugi posao uopste na Alasci je velika, pogotovo za one koji odlicno govore jezik, sto npr nije bio slucaj sa mnom ali ipak sam nasao drugi posao bez vecih problema. Najveca je potraznja za housekeepinig u prvoj smeni i za poziciju pranja sudova u prvoj i drugoj smeni. Ti poslovi su najtezi da se razumemo i mnogi nisu to hteli da rade kao dodatan posao, ali ko je dosao da radi i da zaradi to mu nece predstavljati problem. Klima je sasvim prijatna, ove godine nije prelazila preko 25 stepeni, mozda retko, a nije isla ni ispod 15 bar tamo do polovine septembra...bilo je perioda za kisom ali sve u svemu sasvim ok. Veoma cist vazduh, dobra voda itd...

• Denali je malo mesto. Nista osim prelepe prirode ne mozete videti. Mesto se svodi na ulicu gde je sa jedne strane Princess hotel a sa druge nekolicina gift shopova, mesta za kupovinu hrane, marketa i jos 2 hotela (jedan novootvoreni ove sezone 2014). Izlazak se svodi na zurku J1 koja se odrzava sredom u Salmon Bake restoranu, muzika domaca srpska i bugarska :D Zaposleni koji rade u Princessu, zive u Healy-ju i tamo ima jos 2 bara za izlazak, gde su takodje odrzavane J1 zurke. Na putu do posla mozete sresti losa :D Dozivite da je dan 20H, prelepe boje neba, prelepa priroda i njena promena tokom 4 meseca je neopisiva, i naravno neizbezna polarna svetlos/aurorra borealis, nesto neverovatno sto covek dozivi da vidi. Nalazak drugog posla zavisi od dosta stvari. Treba imati srecu, ako znate ljude ubacice vas negde, ako vam je engleski dobar nacicete brzo. Amerikanci su pod foru, ne treba nam, dodji sutra samo da vidi da li si uporan. Ja sam posao nasla veoma brzo. 22.maja sam pocela sa radom u Princessu a u Bluffsu 25.maja. Medjutim na pocetku sezone je bilo dosta overtime-a u laundry-ju pa su uglavnom svi to radili, a tek pred kraj sezone nasli druge poslove ili opet neki overtime u drugom departmanu. Zarada varira od toga sta radis i koliko, ali minimum je od 9-10hiljada. Mesto je takvo da nemate gde da trosite pare, tako da cete dosta ustedeti za dalja putovanja i povratak kuci. Pare se trose na alkohol kada su zurke i to je uglavnom od baksisa :D Preporucujem svima da posete Denali. To je nezaboravno iskustvo i svako treba da dozivi. Koliko god ljudi plakali i zalili se gde su dosli ( i ja sam bila jedna od njih) posle svi placu jer odlaze. Kada jednom dodjes u Denali, posle se uvek vracas :D