Continental Pools, Virginia beach, VA, Work Abroad

Iskustvo sa agencijom Work Abroad je bilo pozitivno.
Sjajno iskustvo! :) Dušan je predusretljiv, ljubazan, sve obaveze obavlja na vreme, za sve što smo popunjavali i dostavljali od dokumetacije je dao neverovatno precizna uputstva (čak i sa grafičkim objašnjenjem :D). Sve pohvale za organizaciju, koja pritom nije prestala po dolasku u Ameriku, redovno smo dobijali mejlove sa obaveštenjima, savetima i svim potrebnim informacijama. Ukoliko se odlučite za posao spasioca, avio karte se kupuju preko agencije (ja sam doletela sa još 20 ljudi iz iste agencije sa kojima sam bila u kampu - o tome nešto kasnije, te je zabava počela već prilikom ukrcavanja u avion na aerodromu Nikola Tesla) :D Što se mene lično tiče, Dušan je bio spreman da pomogne i oko privatnih pitanja (putovanje posle sezone) i svih mogućih gluposti kojih sam mogla da se setim i pitala ga :D Sve pohvale!! :)

Iskustvo sa lokacijom Virginia Beach, VA je bilo pozitivno.
Pa da počnemo :) Iako je kraj decembra, mene i dalje divne uspomene vezuju za ovo mesto :) Virginia beach je veliko mesto, ali se centar sastoji od 2 visoke zgrade i to je to. Ja bih rekla, veoma lepo uređeno selo, a Oceanfront je ogromna plaža pored koje je šetalište i dosta hotela. Uređenje mesta (dalje od plaže) je takvo da postoje kompleksi apartmana (više i manje uređeni) koji uglavnom imaju svoj bazen, teretanu, parkove za decu :) Ja sam živela i radila u jednom predivnom (Banyan Grove <3) :) Leto je bilo toplo, vlaga u vazduhu je visoka i pod uticajem okeana, vreme se neverovatno brzo menja. Od tmurnog neba, kiše i upoozrenja za uragan, nakon 2-3 sata dolazimo do potpuno vedrog i toplog vremena. Bilo je recimo 5-6 zaista kišnih dana kada smo pušteni sa posla, a koje smo svi rado prihvatili za obilaženje mesta i kupovinu. Što se tiče nalaženja drugog posla, ja sam živela 20 minuta kolima od okeana, te je bez automobila bilo nemoguće tamo tražiti drugi posao (cimeri su uspeli). Javni prevoz NE POSTOJI...U okolini mog apartmana je postojao jedan Kroger (uh, koliko je bitno imati prodavnicu blizu apartmana <3), Subway, McDonalds i još potencijalnih mesta za drugi posao, međutim cimerka i ja se nismo mnogo trudile da isti i nađemo (nezgodno je sa poslom spasioca raditi drugi posao, ali nije nemoguće, ko hoće - nađe način) :)

Iskustvo sa poslodavcem Continental Pools je bilo pozitivno.
Satnica:$7,25, prekovremeno 10,875 Broj sati nedeljno:58 u proseku :) Prosek napojnica(sedmično): Samo jednom, na žurci $50 :) Svaki dan otvaranje i čišćenje bazena, dok se ostatak dana provodi u stolici (morate biti rescue ready, dakle, nema mobilnih, šetanja i odsustva DOK su posetioci u vodi) :) Posao spasioca jeste da spreči incident da se dogodi (opominjanje posetilaca da nema trčanja, ukoliko je plići bazen - nema skakanja, deca moraju biti pod nadzorom roditelja), a ne spasavanje života. Ono što je mene zanimalo pre odlaska jesu iskustva spasilaca, da li su imali krizne situacije. Ja sam nekoliko puta bacila rescue tubu kako bih pomogla deci za koju sam videla da su umorna od plivanja (dakle, ništa opasno, samo sam htela da budem sigurna da je sve u redu), skočila sam zbog deteta koje je imalo tlo pod nogama, ali se uspaničilo, i "najstrašniji" slučaj, beba u društvu starije sestre koja se prevrnula zajedno sa šlaufom u kom je bila...u sekundi sam bila u vodi sa bebom u rukama, kažu da sam baš brzo odreagovala :) Potrebno je sprovoditi i kontrolu propusnica za bazen i proveravati hemikalije na svakih sat vremena (meni je to tokom cele sezone bilo zanimljivo :D, čak sam davala deci da gledaju kako to radim, bilo im je zanimljivo kako se menjaju boje). Još, pružanje prve pomoći (sve o tome naučite na treninzima - sa kojih nosim najdivnije uspomene, mnogo zezanja i smeha i u kampu* koji se poseti pre sezone) :) Supervizori i regionalni menadžer u VA beach su fenomenalni ljudi (tokom pripreme za program, supervizore sam zamišljala kao zloće koji se kriju iza žbuna i čekaju svaku grešku, a ispostavilo se da su nam tamo najbolji prijatelji, spremni da nam pomognu, upute nas i nauče). Inače, momci su svi iz Srbije, što je donekle olakšalo saradnju sa njima :) Sve pohvale za Marka, Sašu, Stefana i Miloša :) Plate su stizale na vreme, sa prvih čekova nam nisu odbijali novac za stanarinu kako bismo što pre stali na noge. Kompanija obezbeđuje luksuzne apartmane (naš je bio predivan, a pritom je to i naselje u kome sam radila) :) 6 cimera u trosobnom stanu sa velikom terasom, 2 kupatila, trpezarijom, dnevnom sobom, kuhinjom, preeedivno :) Istina je da se u apartmanu samo prespava (i organizuju lude žurke), ali je bitno da se osećate srećno kada dođete u svoj dom (ja sam obožavala celo naselje, stvarno predivno mesto) :) Pozitivna strana ovog posla jeste što vremenom upoznaš ljude koji dolaze na bazen, stvoriš divna prijateljstva (ako se vratim u USA, posetiću prijatelje koje sam stekla u VA beach definitivno), nutkaju te hranom koju donose ili prave na bazenu (obično postoji mesto za roštiljanje na samom bazenu) :) Ono što je divno jeste i ten na kraju sezone (svi smo bili mnogo lepši na kraju, hahaha) :D * kamp je posebna priča, koja apsolutno, kao i uostalom celo iskustvo zavisi od stava i očekivanja pojedinca. Dakle, vojnički kamp u sred šume u kome se još jednom prolazi celokupna obuka, jede se u velikoj zajedničkoj menzi i spava u prostorijama sa oko 20 kreveta i zajedničkim kupatilom za momke i devojke. Iako uslovi nisu kao iz bajke, ja sam se provela divno, 48 sati čistog smeha sa ostalim ljudima, divna poznanstva i prijateljstva :D meni je bilo predivno, trčala sam po kiši, igrala basket, igrala se sa lutkama na kojima se vežba CPR :D Ukoliko vas bilo šta zanima, rado ću odgovoriti na sva pitanja :)

Ovo iskustvo predstavlja subjektivno misljenje korisnika Marina Miloradović koji je bio ucesnik Work & Travel programa godine 2015. preko agencije Work Abroad, posao kod poslodavca Continental Pools u Virginia Beach, VA.